hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > احداث مسکن برای خانواده‌های دارای فرزندان معلول 

رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی گلستان خبر داد؛

احداث مسکن برای خانواده‌های دارای فرزندان معلول 

رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی گلستان گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، ۶۱ واحد مسکونی در شهرهای استان برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا احداث شد.

مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم و هدف آن خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد و متوسط جامعه است.

وی افزود: یکی از گروه‌های هدف این طرح، خانواده‌های دارای دو معلول به بالاست.

ملک ادامه‌داد: در این طرح دولت با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی، ساخت مسکن برای این خانواده‌ها را بر عهده گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه این خانواده‌ها به‌دلیل شرایط خاص خود نیاز به حمایت ویژه‌ای دارند، گفت: در حال حاضر ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در کشور آغاز شده‌است.

وی افزود: در استان گلستان نیز ساخت مسکن برای این قشر جزو مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان بوده که توانستیم به تعهد خود در این حوزه عمل کنیم.

ملک همچنین گفت: بر اساس این مصوبه استان گلستان تعهد ساخت برای خانواده‌های دو معلول به بالا را داشت که تاکنون ۶۱ واحد به‌صورت خود مالک ساخته شد و بیش از تعهد ما به خانواده‌های دو معلول مسکن واگذار شده‌است.

مدیرکل راه وشهرسازی گلستان ادامه‌داد: در جلسه اخیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان مقرر شد بر اساس تفاهم نامه منعقده بین وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور، برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین زمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در گلستان انجام شود.

وی گفت: این واحدهای مسکونی در اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان احداث می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد